Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Mindshare bude řídit Bartůněk, Hanzal odchází

Ondřej Bartůněk převezme vedení mediální agentury 1. října, dosud vedl její digitální sekci.

Ondřej Bartůněk

Ondřej Bartůněk

Novým managing directorem mediální agentury Mindshare ze skupiny GroupM nadnárodního uskupení WPP převezme Ondřej Bartůněk. Ten pracuje v agentuře od července 2018 a dosud řídil její digitální oddělení. Novou funkci bude zastávat od 1. října. Vystřídá současného generálního ředitele Martina Hanzala, který z firmy odchází. Agenturu vedl od předloňského jara, kdy střídal Jiřího Vítka. Bartůněk bude přímo odpovědný šéfovi Mindshare pro střední a východní Evropu, kterým je Zoran Jovanović.

Ten zdůrazňuje Bartůňkovo „digitální“ know-how, které si nese mimo jiné z předchozího působiště v globální technologické firmě Adform, kde řídil týmy konzultantů v Praze, Istanbulu a Dubaji: „Ondřejova profesní minulost a hodnotné zkušenosti v rámci digitální reklamy a programatiku umožnily velmi rychle inovovat portfolio produktové nabídky Mindshare.“

„Jmenování Ondřeje Bartůňka do pozice šéfa pražské kanceláře Mindshare je logickým krokem v rámci současné strategie agentury,“ potvrdil šéf tuzemské divize GroupM Jiří Svoboda. „Můžeme těžit z jeho rozsáhlých digitálních zkušeností, ale také silných organizačních schopností.“