Mediální agentura Mindshare po několikaměsíčním výběrovém řízení obhájila partnerství se společností Ferrero Česká a další dva roky zůstane jejím poskytovatelem služeb nákupu a plánování médií v Česku.
„Výsledek je potvrzení toho, že se nám podařilo zúročit veškeré zkušenosti, které jsme za posledních osm let vzájemné spolupráce nasbírali. Vždy jsme dbali na to, abychom přinášeli nejen efektivní strategii, ale také nové nápady a neotřelá řešení, a budeme v tom určitě pokračovat,“ prohlásila Zuzana Šindelářová, client leadership director Mindshare.

Dvacet lidí, v čele Mario Poór
Slovenská agentura Effectivity otevřela českou pobočku Effe Prague

Google a Facebook digitalizují kontinent
Technologičtí giganti vyhlížejí století Afriky

Dvanáct dílů z Moravy
Televize Prima natáčí „vinařský“ seriál Pálava

Anténa+ skončí k 30. červnu