Mediální agentura Mindshare po několikaměsíčním výběrovém řízení obhájila partnerství se společností Ferrero Česká a další dva roky zůstane jejím poskytovatelem služeb nákupu a plánování médií v Česku.
„Výsledek je potvrzení toho, že se nám podařilo zúročit veškeré zkušenosti, které jsme za posledních osm let vzájemné spolupráce nasbírali. Vždy jsme dbali na to, abychom přinášeli nejen efektivní strategii, ale také nové nápady a neotřelá řešení, a budeme v tom určitě pokračovat,“ prohlásila Zuzana Šindelářová, client leadership director Mindshare.

Internetové hovory z Hradu
Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Poslechněte si nový rozhovor
Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Po "vlně reakcí od veřejnosti"
Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Jediná jarní novinka stanice