Mediální agentura Mindshare po několikaměsíčním výběrovém řízení obhájila partnerství se společností Ferrero Česká a další dva roky zůstane jejím poskytovatelem služeb nákupu a plánování médií v Česku.
„Výsledek je potvrzení toho, že se nám podařilo zúročit veškeré zkušenosti, které jsme za posledních osm let vzájemné spolupráce nasbírali. Vždy jsme dbali na to, abychom přinášeli nejen efektivní strategii, ale také nové nápady a neotřelá řešení, a budeme v tom určitě pokračovat,“ prohlásila Zuzana Šindelářová, client leadership director Mindshare.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce