Mindshare ze skupiny WPP obhájila v tendru pozici globální mediální agentury rychloobrátkového gigantu Unilever. Pitch zahrnoval všechny integrované služby a hledal agenturní partnery napříč celým světem.
Trhy, na nichž bude Mindshare pracovat, jsou USA, Čína, Británie a Irsko, Indie a jižní Asie, Indonésie, Filipíny, Thajsko, Vietnam a severovýchodní Asie, Nizozemsko a Belgie, Itálie, Skandinávie a Polsko a východní Evropa.

Předplatné tu stojí od 199 do 319 Kč
Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Proč se odchází z médií
Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Čerstvá data o sociálních sítích
AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Z Leo Burnett, Ogilvy či ze Symbia