Mediální agentura Mindsquared z konzultační skupiny Mind2Flo vzešla vítězně z tendru skupiny Aures Holdings. Ta provozuje síť autobazarů a autoservisů pod značkami AAA Auto a Mototechna, je největším prodejcem ojetých automobilů ve střední Evropě. Skupina začala v květnu hledat agenturního partnera, který interní tým s expertízou zejména ve výkonnostním marketingu podpoří v zavádění inovací a zaměří se na identifikaci nových obchodních příležitostí. Spolupráce s vítěznou agenturou začala v srpnu a má zahrnout strategické marketingové konzultace pro rozvoj byznysu i kreativu včetně televizních spotů. Vedle toho mediální agenturou Aures Holdings zůstává Mindshare.
„Naším společným cílem bude zejména zvýšení efektivity jednotlivých komunikačních kanálů,“ uvedl Karel Smrž, group marketing director Aures Holdings. „Je to pro nás nová zkušenost, jelikož zatím jsme byli zvyklí řešit marketingové strategie spíše interně.“ Strategy director Mindsquared Kateřina Nejedlá spolupráci charakterizuje jako „příležitost aplikovat naši vizi propojení médií, kreativy, technologií a spojit ji do funkčního celku, který klientům přináší úplně nové možnosti“.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
