Mindsquared zvítězila v tendru na správu mediálních kampaní pro Dáme jídlo

Agentura zajistí mediální strategii, plánování a nákup offline netelevizních kanálů v Česku.

Dáme jídlo

Rozvážkovou službu Dáme jídlo založil v roce 2012 Tomáš Čupr, od roku 2014 ji vlastní Delivery Hero

Mediální agentura Mindsquared ze skupiny Mind2flo bude v roce 2023 zajišťovat tvorbu mediální strategie, plánování a nákup out-of-home, rádia a printu pro největší českou dovážkovou službu Dáme jídlo. Agentura vzešla vítězně z tendru, který se uskutečnil loni v prosinci. Jeho předmětem bylo zpracování case study pro plánovanou jarní kampaň včetně návrhu venkovních formátů. Ty budou i předmětem roční spolupráce, jež zahrne tvorbu mediální strategie a netelevizní offline kampaní na českém trhu.

Jednička na poli dovážkových služeb hledala partnera s odpovídající datovou expertízou a schopností přicházet s kreativními řešeními. „Mindsquared nám ukázali, proč během necelého roku dokázali získat množství velkých klientů, a rádi se k nim připojíme. Zaujala nás jejich strategie podložená daty, kreativní nápady i precizně naplánovaná exekuce,“ uvedl Lukáš Burda, který loni na podzim nastoupil do Dáme jídlo na pozici marketingového ředitele.