
Rozvážkovou službu Dáme jídlo založil v roce 2012 Tomáš Čupr, od roku 2014 ji vlastní Delivery Hero
Mediální agentura Mindsquared ze skupiny Mind2flo bude v roce 2023 zajišťovat tvorbu mediální strategie, plánování a nákup out-of-home, rádia a printu pro největší českou dovážkovou službu Dáme jídlo. Agentura vzešla vítězně z tendru, který se uskutečnil loni v prosinci. Jeho předmětem bylo zpracování case study pro plánovanou jarní kampaň včetně návrhu venkovních formátů. Ty budou i předmětem roční spolupráce, jež zahrne tvorbu mediální strategie a netelevizní offline kampaní na českém trhu.
Jednička na poli dovážkových služeb hledala partnera s odpovídající datovou expertízou a schopností přicházet s kreativními řešeními. „Mindsquared nám ukázali, proč během necelého roku dokázali získat množství velkých klientů, a rádi se k nim připojíme. Zaujala nás jejich strategie podložená daty, kreativní nápady i precizně naplánovaná exekuce,“ uvedl Lukáš Burda, který loni na podzim nastoupil do Dáme jídlo na pozici marketingového ředitele.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
