Značka minerální vody Korunní se po sedmi letech rozhodla pro redesign, s cílem sjednotit vzhled svého portfolia a zmodernizovat ho. Děje se tak dva rok poté, co ji převzala skupina Kofola. Vizuální komunikaci vytvořilo a sjednotilo studio Heels Make Deals. „Korunní je žena a právě ženy z Heels Make Deals ji dodaly patřičné sebevědomí,“ hodnotí spolupráci se studiem Kateřiny Horké a Sabiny Samuel brand manažerka Korunní Martina Valešová.
Jednou z mnoha výzev rebrandingu byly nové uzávěry lahví, které v minulosti svým charakteristickým tvarem korunky představovaly signifikantní prvek balení. S ohledem na životní prostředí tyto ikonické uzávěry z balení v nové vlně produkce vymizely, tradiční koruna však k brandu neodmyslitelně patří. Studio Heels Make Deals tento symbol staví do dominantní role designového konceptu.
Nový design má celkově za cíl reflektovat propojení života ve městě a pití vody. Korunní je proto znázorněna jako pramen, který prostupuje každým elementem rušného města. Vizuál mapy města pracuje s elementy takzvaných interest points, které v konceptu zároveň znázorňují míru perlivosti. Tuto logiku design aplikuje i v příchuťových variantách.
Producent vod Kofola a studio Heels Make Deals už mají za sebou spolupráci na rebrandingové a aktivační kampani pro samotný brand Kofola, na rebrandingu pro Vineu červenou a bílou či na reklamní kampani pro značku Vinea Frizzante.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
