Minerálka Korunní po sedmi letech rebranduje

Pro komplexní redesign vody Korunní si skupina Kofola vybrala studio Heels Make Deals.

Jak se změnila vizuální identita Korunní

Jak se změnila vizuální identita Korunní

Jak se změnila vizuální identita Korunní

Jak se změnila vizuální identita Korunní

Přírodní vody Korunní v novém designu

Přírodní vody Korunní v novém designu

Ochucené vody Korunní v novém designu

Ochucené vody Korunní v novém designu

Značka minerální vody Korunní se po sedmi letech rozhodla pro redesign, s cílem sjednotit vzhled svého portfolia a zmodernizovat ho. Děje se tak dva rok poté, co ji převzala skupina Kofola. Vizuální komunikaci vytvořilo a sjednotilo studio Heels Make Deals. „Korunní je žena a právě ženy z Heels Make Deals ji dodaly patřičné sebevědomí,“ hodnotí spolupráci se studiem Kateřiny Horké a Sabiny Samuel brand manažerka Korunní Martina Valešová.

Jednou z mnoha výzev rebrandingu byly nové uzávěry lahví, které v minulosti svým charakteristickým tvarem korunky představovaly signifikantní prvek balení. S ohledem na životní prostředí tyto ikonické uzávěry z balení v nové vlně produkce vymizely, tradiční koruna však k brandu neodmyslitelně patří. Studio Heels Make Deals tento symbol staví do dominantní role designového konceptu.

Nový design má celkově za cíl reflektovat propojení života ve městě a pití vody. Korunní je proto znázorněna jako pramen, který prostupuje každým elementem rušného města. Vizuál mapy města pracuje s elementy takzvaných interest points, které v konceptu zároveň znázorňují míru perlivosti. Tuto logiku design aplikuje i v příchuťových variantách.

Producent vod Kofola a studio Heels Make Deals už mají za sebou spolupráci na rebrandingové a aktivační kampani pro samotný brand Kofola, na rebrandingu pro Vineu červenou a bílou či na reklamní kampani pro značku Vinea Frizzante.

Sdílejte