Ministerstvo pro místní rozvoj vypsalo veřejnou zakázku na nákup mediálního prostoru pro dvouměsíční kampaň propagující Evropské fondy pro lepší vzdělávání a zaměstnání. Plánovaná cena této zakázky činí 9,779 milionu Kč, do tendru se lze hlásit do 23. prosince.
Kampaň by měla proběhnout v prvním čtvrtletí roku 2017 a zaměřit se na různé podskupiny široké veřejnosti, konkrétně na mladé lidi od 20 do 30 let, na rodiny s dětmi do pěti let a na lidi mezi 50 a 65 lety. Běžet by měla v televizi, v tištěných médiích a na internetu. Rozhodujícími kritérii pro výběr jsou z 80 % kvalita nákupu mediálního prostoru a z 20 % kvalita plánování.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Tentokrát ani nikdo nekandidoval