Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Ministerstvo zemědělství má ekologickou kampaň

Kampaň Měsíc bipotravin se zaměří na podporu ekologického zemědělství.

Projekt Regionální potravina se často prezentuje na výstavách a veletrzích. Ilustrační foto Incheba.cz

Ministerstvo zemědělství využívá k podpoře domácích potravin i výstavy a veletrhy. Ilustrační foto Incheba.cz

Ministerstvo zemědělství odstartovalo kampaň zaměřenou na ekologické zemědělství, jejímž cílem je dát veřejnosti poznat domácí biovýrobky a principy jejich výroby. Kampaň se koná u příležitosti toho, že měsíc září je už pojedenácté vyhlášen měsícem biopotravin a ekologického zemědělství. Mottem letošního ročníku se stal slogan V souladu s přírodou s podtitulem Příroda by kupovala bio.

Kampaň bude zahrnovat mimo jiné tištěnou inzerci, polepy v pražských tramvajích a řadu akcí připravených ekologickými zemědělci a výrobci biopotravin (regionální biodožínky, biojarmarky, ochutnávky biopotravin a podobně). Mezi nejvýznamnější z těchto akcí patří Biosummit, který se koná v Praze ve dnech 2. a 3. září, a s ním spojený Biotrh v Národním zemědělském muzeu v Praze a vyhlášení Biopotraviny roku 2015.

„Kampaň je rozvrstvena do více druhů médií. Spolupracujeme jednak s veřejnoprávními médii, tedy s Českou televizí a Českým rozhlasem, jednak s odbornými médii z oblasti zemědělství (Zemědělec, Bioměsíčník), Máme také mediální spolupráci s TV Nova, s týdeníkem 5+2 a s deníkem Metro,“ uvedl ministr zemědělství Marián Jurečka. Součástí kampaně je také speciální web obsahující přehled všech projektů a akcí, které s ní souvisejí.

Produkce potravin v ekologickém režimu se zatím v Česku rozšiřuje. Od konce minulého roku přibylo v této oblasti podle ministerstva zemědělství téměř 330 podnikatelů a 23 nových výrobců biopotravin. Ekologicky se hospodaří na výměře víc než 500.000 hektarech zemědělské půdy.