Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

Minute Screen spojí online, outdoor, místa prodeje

Síť digitálních obrazovek Petra Ungermana přenáší kampaně z webu do skutečného světa.

Ukázka lednového použití user generated contentu v pražském nákupním  Palladium

Ukázka lednového použití user generated contentu v pražském nákupním Palladium

Bývalý brand manažer Pivovarů Staropramen a později několik let marketér Kraft Foods, respektive Mondelez Petr Ungerman uvádí na český trh novou síť reklamních nosičů Minute Screen. Ta propojuje sociální sítě s digitálními venkovními plochami a plochami uvnitř velkých nákupních center.

Outdoor se týká Prahy (Nuselský most či Václavské náměstí) a šesti krajských měst, indoor celkem deseti center v Česku (v Praze konkrétně Palladium či Nový Smíchov). Celkově tak Minute Screen udává zásah 6 milionů nakupujících měsíčně a 700.000 motoristů a kolemjdoucích denně.

„Aktuální obsah vznikající na sociálních sítích – posty, fota, videa – se tak může v reálném čase dostat ke spotřebitelům přímo v místě prodeje a ovlivnit tak jejich nákupní rozhodování,“ přibližuje Ungerman. Proč obsah z webu přenášet do skutečného prostoru? „Investice do kampaní na sociálních sítích si ukrajují stále větší část marketingových rozpočtů. S tím roste množství sdělení i kreativních nápadů, které se na nich objevují.“

Využití digitálních médií s sebou nese možnost měnit obsah kampaní v reálném čase a reagovat tak na aktuální dění. Kampaně se přitom obsluhují z jednoho místa, přenášejí se na obrazovky spravovaných společnostmi BigMediaDynamix Media, Screenled a Bonuss-cz.