A je to tady! ČTK zveřejnila hromadné foto ze své říjnové oslavy z pražského Žofína, kde slavila svých 100 let. Najít na snímku šéfredaktora Médiáře není těžké. Najdete se taky?

Minute Screen spojí online, outdoor, místa prodeje

Síť digitálních obrazovek Petra Ungermana přenáší kampaně z webu do skutečného světa.

Ukázka lednového použití user generated contentu v pražském nákupním  Palladium

Ukázka lednového použití user generated contentu v pražském nákupním Palladium

Bývalý brand manažer Pivovarů Staropramen a později několik let marketér Kraft Foods, respektive Mondelez Petr Ungerman uvádí na český trh novou síť reklamních nosičů Minute Screen. Ta propojuje sociální sítě s digitálními venkovními plochami a plochami uvnitř velkých nákupních center.

Outdoor se týká Prahy (Nuselský most či Václavské náměstí) a šesti krajských měst, indoor celkem deseti center v Česku (v Praze konkrétně Palladium či Nový Smíchov). Celkově tak Minute Screen udává zásah 6 milionů nakupujících měsíčně a 700.000 motoristů a kolemjdoucích denně.

“Aktuální obsah vznikající na sociálních sítích – posty, fota, videa – se tak může v reálném čase dostat ke spotřebitelům přímo v místě prodeje a ovlivnit tak jejich nákupní rozhodování,” přibližuje Ungerman. Proč obsah z webu přenášet do skutečného prostoru? “Investice do kampaní na sociálních sítích si ukrajují stále větší část marketingových rozpočtů. S tím roste množství sdělení i kreativních nápadů, které se na nich objevují.”

Využití digitálních médií s sebou nese možnost měnit obsah kampaní v reálném čase a reagovat tak na aktuální dění. Kampaně se přitom obsluhují z jednoho místa, přenášejí se na obrazovky spravovaných společnostmi BigMediaDynamix Media, Screenled a Bonuss-cz.