Bývalý brand manažer Pivovarů Staropramen a později několik let marketér Kraft Foods, respektive Mondelez Petr Ungerman uvádí na český trh novou síť reklamních nosičů Minute Screen. Ta propojuje sociální sítě s digitálními venkovními plochami a plochami uvnitř velkých nákupních center.
Outdoor se týká Prahy (Nuselský most či Václavské náměstí) a šesti krajských měst, indoor celkem deseti center v Česku (v Praze konkrétně Palladium či Nový Smíchov). Celkově tak Minute Screen udává zásah 6 milionů nakupujících měsíčně a 700.000 motoristů a kolemjdoucích denně.
„Aktuální obsah vznikající na sociálních sítích - posty, fota, videa - se tak může v reálném čase dostat ke spotřebitelům přímo v místě prodeje a ovlivnit tak jejich nákupní rozhodování,“ přibližuje Ungerman. Proč obsah z webu přenášet do skutečného prostoru? „Investice do kampaní na sociálních sítích si ukrajují stále větší část marketingových rozpočtů. S tím roste množství sdělení i kreativních nápadů, které se na nich objevují.“
Využití digitálních médií s sebou nese možnost měnit obsah kampaní v reálném čase a reagovat tak na aktuální dění. Kampaně se přitom obsluhují z jednoho místa, přenášejí se na obrazovky spravovaných společnostmi BigMedia, Dynamix Media, Screenled a Bonuss-cz.