Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Místní marketing Henkelu vede Bezányi

Petr Bezányi se vrátil do Česka po třech letech z Vídně, střídá Janu Očadlíkovou.

Petr Bezányi

Petr Bezányi

Výrobce pracích a čisticích prostředků Henkel ČR, šestý největší tuzemský zadavatel reklamy, má nového marketingového manažera pro Česko a Slovensko. Je jím Petr Bezányi, který se do Česka vrací po třech letech ve Vídni, v regionální centrále Henkelu pro střední a východní Evropu. Vystřídal Janu Očadlíkovou, která naopak přesídlila do Vídně do segmentu prostředků na mytí nádobí v myčkách.

Bezányi dělá v Henkelu od roku 2002, začínal na marketingových pozicích, postupně se vypracoval na senior brand manažera. Zodpovídal za značky jako Bref nebo Persil. Vyzkoušel si i oblast category managementu. Německý Henkel působí v Česku od roku 1991, prodává tu produkty víc než 50 značek. Česká pobočka zaměstnává 250 lidí.