Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Po Blaníku přijde sitcom Autobazar Monte Karlo

Internetová televize Stream.cz uvede v září nový komediální seriál Jana Prušinovského. Hlavní role mají Petr Čtvrtníček, Jaroslav Plesl a Lucie Polišenská.

V hlavních rolích Autobazaru Monte Karlo se představí Jaroslav Plesl, Petr Čtvrtníček a Lucie Polišenská

V hlavních rolích Autobazaru Monte Karlo se představí Jaroslav Plesl, Petr Čtvrtníček a Lucie Polišenská. Děj sitcomu se odehrává v provinčním autobazaru, ze kterého se Čtvrtníček coby majitel snaží udělat prosperující podnik. Jeho prodejním technikám nečinně přihlíží dva zaměstnanci – mechanik v podání Plesla a asistentka hraná Polišenskou. Foto: Stream.cz

Internetová televize Stream.cz portálu Seznam.cz a produkční společnost Negativ začínají po třech řadách politicko-satirického seriálu Kancelář Blaník pracovat na další původní situační komedii. Pod názvem Autobazar Monte Karlo ji chtějí uvést letos na podzim, v září. Seriál bude mít 12 dílů, režíruje ho Jan Prušinovský (Okresní přebor, Čtvrtá hvězdaKobry a užovky), v hlavních rolích se představí Petr Čtvrtníček, Jaroslav Plesl a Lucie Polišenská. V dalších rolích se objeví Leoš Noha, Lenka Krobotová nebo Eva Nosálková.

Autobazar Monte Karlo letos na podzim nahradí v programovém schématu Streamu zmíněný sitcom Kancelář Blaník. „Po třech sériích Kanceláře Blaník jsme se s tvůrčím týmem dohodli na podzimní pauze a pokračování čtvrté řady od začátku příštího roku. Současně jsme ale přijali další seriálovou výzvu a pustili se s částí scenáristického týmu do nového sitcomu,“ popsal producent z Negativu Milan Kuchynka.

Seriál Kancelář Blaník, který začal Negativ vyrábět pro Stream.cz loni, získal letos zvláštní ocenění v soutěži Asociace režisérů a scenáristů a Cenu Václava Havla za přínos občanské společnosti při udílení výročních cen Filmového a televizního svazu Trilobit. Seriál se nemohl zúčastnit soutěže Týtý, na což Seznam.cz poukázal kampaní Pro jedno Týtý slunce nesvítí. Tato kampaň, na níž Seznam spolupracoval s PR agenturou AC&C, se stala absolutním vítězem České ceny za PR a navíc získala zlato v kategoriích Firemní komunikace a Sólokapr/media placement.