Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Podívejte se na fotografie.

Místo Invexu: v Brně se chystá prodejní veletrh elektroniky Datart Expo

V sobotu 20. října odstartuje na brněnském výstavišti nová tradice, veletrh Datart Expo s podtitulem Spouštíme budoucnost. Prodejce spotřební elektroniky Datart na něm chce na ploše 10.000 metrů čtverečních v nejmodernější hale P výstaviště v Brně ukázat produkci 80 značek ze svého sortimentu (Samsung, LG, Philips, Siemens, Bosch, JBL, DJI, HP, Electrolux, Sony, Eta, Nespresso, Krups, Kenwood, Candy, Valery, Canon, Nikon a řada dalších). Doprovodný program se zaměří na gaming, jeho moderátory budou Mikoláš Tuček a Alžběta Trojanová. Zábavní show zahrne i virtuální realitu či vystoupení kapely Eddie Stoilow.

Veletrh bude prodejní, před blížícími se vánočními svátky bude možné nakoupit za nižší ceny. Vstupenky budou stát 180 Kč, prodávají se přes Ticketportal a mají být také k dispozici zákazníkům Datartu jako bonus k nákupu nad určitou částku.

“Chceme se stát nejprestižnějším veletrhem spotřební elektroniky v Česku. Nic takového tu není od dob Invexu,” řekla na dnešní tiskové konferenci v brněnské vile Tugendhat Lenka Mastešová, marketingová manažerka Datartu. Veletrh má být každoroční. “Původní myšlenka byla obnovit Invex, respektive vypůjčit si tento název, ale bylo by těžké na to navázat, oživit ho, proto jsme se rozhodli pro vlastní značku,” doplnila Mastešová pro Médiář.

Datart Expo zároveň navazuje na tradiční Domácí veletrh skupiny HP Tronic Zlín, jehož 23. ročník loni navštívilo bezmála 800 obchodních partnerů z 290 firem, kteří zhlédli expozice 85 značek na ploše 9.000 metrů čtverečních. Datart se letos stal právě součástí zmíněné skupiny HP Tronic. Pro zvané obchodní partnery se brány výstaviště letos otevřou v pátek 19. října, úvodem zmíněná sobota 20. října bude pak patřit veřejnosti.

Doprovodný kulturní program veletrhu pomůže Datartu zajistit Event Arena, program pro děti organizuje Excalibur City, gamingové aktivity dostala na starosti Playzone.

Propagační plakáty lákají na doprovodný program s virtuální realitou

Propagační plakáty lákají na doprovodný program s virtuální realitou