Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Místo Proroka na ministerstvo přišla Křítková

Soňa Křítková kdysi zakládala komunikační divizi Agrofertu Andreje Babiše.

Pozici šéfa komunikace ministerstva průmyslu a obchodu, kterou před měsícem musel opustit Roman Prorok, převzala Soňa Křítková. Na webu je uváděna jako vedoucí oddělení marketingu, pověřená řízením odboru. Křítková, předtím proděkanka pro rozvoj a PR Národohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze, přešla v létě 2012 do holdingu Agrofert Andreje Babiše, nynějšího vicepremiéra a ministra financí za hnutí ANO, na místo ředitelky tehdy nového útvaru strategické komunikace skupiny. V listopadu 2013 ji vystřídala Kateřina Kuchařová z Ringieru. Křítková později působila v Ředitelství silnic a dálnic a Všeobecné zdravotní pojišťovně, v minulé dekádě také v Nadaci ČEZ.

Roman Prorok dělal ředitele komunikace resortu od prosince 2015, ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek z ČSSD ho letos k 15. únoru odvolal za to, že „neposkytl dostatečnou mediální přípravu a podporu“ náměstkovi Lubomíru Bokšteflovi. Ten těsně po svém jmenování náměstkem prohlásil v chatu na Aktuálně.cz, že pokud nejsou čeští spotřebitelé spokojeni se zdejšími cenami služeb mobilních operátorů a chtějí takové, jako mají v sousedním Polsku, mají odjet do Polska. S únorem skončil ve funkci i ministr Mládek.