Oficiálně potvrzeno: vydavatelství Mladá fronta potvrdila informaci serveru Motejlek.com, že od předchozího vlastníka Milana Procházky koupila týdeník Euro. Od počátku června přebírá v rámci firmy Euronews vydavatelská práva k týdeníku, eventové divizi Euro Setkání a ostatním produktům, k nimž patří pravidelné e-mailové servisy či dvě technologicky odlišné verze elektronických vydání (vlastní a ve službě Publero).
Cenu ani jedna ze stran nezveřejnila. Nejnovější zveřejněná účetní závěrka ukazuje, že v roce 2010 skončila Euronews ve ztrátě 5,2 milionu Kč, rok předtím 19,5 milionu Kč. Nejrychleji rostoucí divizí bylo právě pořádání odborných diskusí a seminářů. Podobnou aktivitu nedávno odstartovala také Mladá fronta.
„Týdeník Euro se nám podařilo restrukturalizovat a nyní pro něj i najít silného strategického partnera,“ uvedl dosavadní vlastník Euronews Procházka, který Euro před půl rokem kupoval od skupiny PPF.
„Ve skupině ekonomických titulů vydavatelství Mladá fronta má Euro nejlepší předpoklady pro další úspěšný rozvoj,“ myslí si Procházka.
Mladá fronta tím rozšiřuje své portfolio ekonomických a zpravodajských médií. Do něj dosud patřil bezplatný tištěný deník E15, web E15.cz a lifestylový měsíčník Zen. Teď Fronta příslušnou divizi přejmenovala na Euro E15, dál ji jako ředitel vede Tomáš Skřivánek, zároveň též šéfredaktor E15. Ten před příchodem do Mladé fronty působil do roku 2007 právě v Euro jako zástupce šéfredaktora.
„Oba tituly, deník Mladá fronta E15 i týdeník Euro, chceme vedle sebe dále rozvíjet,“ přiblížil generální ředitel vydavatelství Mladá fronta David Hurta.