
Tomáš Vyskočil, zakladatel webu Edna.cz. Foto: H1.cz
Vydavatelství Mladá fronta Františka Savova koupilo populární web Edna.cz, tvořený převážně fanoušky a zaměřený na televizí seriály a zprostředkování titulků k nim. Web začal v roce 2008 budovat Tomáš Vyskočil, nynější šéf oddělení SEO v digitální agentuře H1.cz. Jak řekl Médiáři, měl by si v projektu, který dosud provozoval jako fyzická osoba, zachovat určitou strategickou roli. Cenu, za níž web prodal, nezveřejnil.
Web Edna.cz, který v listopadu navštívilo 238.000 lidí, si Mladá fronta pořídila prostřednictvím své firmy MF TV, v níž donedávna provozovala pražskou televizi Metropol. Inzertně Ednu nyní začlení do své nabídky a vytvoří díky tomu balíček zacílený především na středoškolské a vysokoškolské studenty.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
