
Tomáš Vyskočil, zakladatel webu Edna.cz. Foto: H1.cz
Vydavatelství Mladá fronta Františka Savova koupilo populární web Edna.cz, tvořený převážně fanoušky a zaměřený na televizí seriály a zprostředkování titulků k nim. Web začal v roce 2008 budovat Tomáš Vyskočil, nynější šéf oddělení SEO v digitální agentuře H1.cz. Jak řekl Médiáři, měl by si v projektu, který dosud provozoval jako fyzická osoba, zachovat určitou strategickou roli. Cenu, za níž web prodal, nezveřejnil.
Web Edna.cz, který v listopadu navštívilo 238.000 lidí, si Mladá fronta pořídila prostřednictvím své firmy MF TV, v níž donedávna provozovala pražskou televizi Metropol. Inzertně Ednu nyní začlení do své nabídky a vytvoří díky tomu balíček zacílený především na středoškolské a vysokoškolské studenty.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
