Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Mladá fronta měla loni ztrátu 40 milionů Kč

Zleva David Hurta, Roman Latuske a Jaromír Skopalík v debatě v pražském divadle Archa

Zleva David Hurta, Roman Latuske a Jaromír Skopalík v debatě v pražském divadle Archa

Vydavatelství Mladá fronta za loňský rok vykáže ztrátu zhruba 40 milionů Kč. Do zisku by se měla vrátit v příštím roce. Na konferenci Czech Internet Forum to dnes řekl generální ředitel Mladé fronty a ředitel její časopisecké divize David Hurta. Dosavadní ztráta podle něj souvisí s minulými akvizicemi.

„Máme za tři roky spoustu akvizic, konsolidace probíhá pomaleji než akvizice,“ řekl Hurta. V příštím roce očekává výsledek na úrovni takzvané černé nuly. Předpokládá akvizice dalších titulů: „Budeme nakupovat, pokud bude co.“ Vydavatelství se podle Hurty osvědčilo nabízení kombinace různých mediatypů. V takzvaných balíčcích si tak inzerenti mohou vybírat z tištěných médií, online produktů či televize.

Podobné crossmediální nabídky mají i ostatní vydavatelství, například Mafra je ale tvoří každému zákazníku na míru. „Nemáme je v našem ceníku,“ podotkl člen představenstva Mafry Roman Latuske.