Vydavatelství Mladá fronta Františka Savova získalo od státní agentury na podporu obchodu CzechTrade další zakázku na redakční služby pro oficiální portál pro podnikání a export BusinessInfo.cz. Spolupráce na základě dosavadního kontraktu běžela od roku 2013. V letošním tendru bylo několik zájemců. Nová zakázka je opět uzavřena na čtyři roky. Předpokládaná celková hodnota čtyřleté zakázky představuje podle zadávací dokumentace výše 30,9 milionu Kč. Portál má poskytovat informace zejména pro malé a střední podnikatele, zároveň slouží jako hlavní zdroj informací pro exportéry.
Na službách pro státní agenturu se bude podílet celkem sedm redaktorů a editorů, tým dál jako šéfredaktor povede Pavel Hubáček. „Zpracovávat budeme veškeré textové podklady, právní či daňové texty, články, databáze a jejich publikace. Zajišťovat budeme e-learningové návody pro uživatele portálu, krátké videoreportáže a další audio a video obsah,“ přiblížil Hubáček. „V rámci spolupráce poskytne vydavatelství Mladá fronta marketingovou podporu značce ve svých médiích, v souladu s požadavky zadávací dokumentace,“ upřesnila pro Médiář mluvčí Mladé fronty Pavlína Míčová.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
