Vydavatelství Mladá fronta převzalo od své dceřiné brněnské společnosti Finance Media komunitní videoherní projekt WoT.cz. Ten Finance Media letos v březnu koupila od zakladatele projektu Jiřího Vojáčka. Web vznikl v říjnu 2014 a zaměřuje se na populární online hry World of Tanks, World of Warships, War Thunder a Armored Warfare. Mladá fronta teď chystá relaunch a další rozvoj webu. Současná redakce WoT.cz má zůstat součástí projektu a bude se podílet na jeho rozvoji.
Akvizice WoT.cz je dalším krokem k budování portfolia komunitních webů. Předtím to byla Edna.cz, zaměřená na seriály a titulky k nim. „YouTube, streamování a obecně komunitní formy sdílení herního obsahu jsou budoucností online hraní. Cílovou skupinu tohoto typu obsahu považujeme za zajímavou, hodláme se jí intenzivně věnovat,“ podotkl Erik Dvořák, ředitel online divize vydavatelství Mladá fronta.
„Web vznikl spontánně jako komunitní a rozrostl se tak rychle, že v současné době už narážel na hranice technických, redakčních a organizačních možností,“ přiblížil Jiří Vojáček. Od převzetí Mladou frontou si slibuje „materiální i lidské zdroje“ na další rozvoj.
Mladá fronta se čerstvě zbavila části svých časopisů a webů v čele s deníkem E15 ve prospěch konkurenčního Czech News Center. Za svou vlajkovou loď tak označuje týdeník Euro a s ním spojený portál Euro.cz. Web už redesignoval, tištěné Euro to brzy čeká. Kromě Eura provozuje Mladá fronta prostřednictvím Finance Media ekonomický web Finance.cz a dalších deset specializovaných online titulů. Kromě toho má Mladá fronta divize Medical Services, Knihy a Klientské tituly.