Vydavatelství Mladá fronta přichází s prvním číslem nového magazínu Active Sport, který je zaměřený na aktivní životní styl a především cyklistiku. Věnuje se fenoménu jízdního kola a spektru sportovních aktivit v přírodě. Vycházet bude dvakrát ročně. První číslo pro jaro a léto 2019 má 102 stran, vyšlo v nákladu 25.000 kusů a distribuuje se společně s týdeníkem Euro, vlajkovou lodí Mladé fronty, konkrétně s jeho letošním číslem 17. Předplatitelé Eura mají dostávat Active Sport v příbalu zdarma v rámci svého předplatného. Šéfredaktorkou je Kateřina Černá, redakci tvoří Barbora Vojtová, Miroslav Šindelář a Barbora Pečová.
Sportovně zaměřený magazín bude přinášet technické trendy, rozhovory se osobnostmi, exkluzivní reportáže z celého světa, rady s výběrem kvalitního sportovního zboží či míst, kam vyrazit na dovolenou, nebo kalendář akcí se seznamem závodů a aktivit.
Mladá fronta si tak chce sáhnout na oborovou inzerci. „Po nedávno uvedeném magazínu Hipster přicházíme nyní s dalším tištěným titulem, který rozvíjí jak potenciál ekonomického týdeníku Euro, tak doplňuje portfolio divize Magazíny, která je zaměřena na segment auto moto, sport a hobby. V době rostoucí obliby cykloturistiky tak vytváříme nejen obsahově, ale i inzertně zajímavý produkt,“ řekl Jan Mašek, generální ředitel Mladé fronty.
Na týdeník Euro jsou už navěšeny tištěné speciály Top miliardáři, Top advokátní kanceláře, Top restaurace, Top české pivo a Top Amazing Places, dál dvouměsíčníky Esence a Hipster a teď půlročník Active Sport.