Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Mladá fronta vydává Autobibli jako tištěný speciál

Tištěná Autobible

Tištěná Autobible

Vydavatelství Mladá fronta přichází s tištěným speciálem svého webu Autobible, spuštěného loni v září. Stejnojmenné vydání na papíře vyšlo dnes 31. března jako samostatná příloha mateřského týdeníku Euro. Má 100 stran, náklad 25.000 kusů, stojí 49 Kč. K rozhodnutí vydat speciální edici na papíře přispěl růst návštěvnosti na webu, který v únoru podle NetMonitoru přesáhl 420.000 uživatelů.

„Od začátku jsme věděli, že chceme víc než jen sborník článků vydaných původně na webu. Většina obsahu vznikla speciálně pro tištěný magazín a nepočítáme ani s jeho dodatečným překlápěním na web. Papíru sluší jiná forma obsahu než internetu,“ podotýká Jiří Červenka, šéfredaktor tištěné i online Autobible.

Tištěnou Autobiblí cílí Mladá fronta na bonitní čtenáře z nejvyšších příjmových skupin, kteří mají rozhodovací pravomoci a své auto si vybírají sami – ať už za vlastní peníze, nebo jako služební z prostředků zaměstnavatele.