Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Mladá fronta zavádí samostatnou značku pro akce a konference

Snídaně s týdeníkem Sedmička, listopad 2010. Foto: Profimedia.cz

Snídaně s týdeníkem Sedmička, listopad 2010. Foto: Profimedia.cz

Vydavatelství Mladá fronta zakládá novou značku Mladá fronta Events & Congresses, pod níž organizuje pro většinu svých současných klientů a partnerů specializované akce - eventy, kongresy, tiskové konference, recepce, koktejly, gala večery, prezentace, workshopy, autogramiády a výstavy. Při tom spolupracuje s jinými divizemi, zvláště se zdravotnickými tituly Medical Services. V roce 2012 podnik v Čechách, na Slovensku a v Rumunsku uspořádal 170 akcí na klíč.