
Erik Dvořák. Repro: LinkedIn
Vydavatelství Internet Info posiluje svůj produktový tým pro rozvoj webů. V jeho čele stojí od 1. srpna Erik Dvořák. Ten donedávna působil na pozici šéfa online divize vydavatelství Mladá fronta. Produktový tým rozšiřuje i několik dalších bývalých zaměstnanců Mladé fronty, konkrétně produktový manažer Ondřej Rulf, specialista na SEO Ondřej Meier, copywriterky Barbora Košňarová a Tereza Tancerová a vývojář Dominik Křížek. „Hlavním úkolem Erikova týmu bude podpořit obsahovou a inzertní stránku jednotlivých serverů, a zvýšit jak jejich návštěvnost, tak i jejich výnos,“ uvedl Marek Antoš, ředitel a majitel vydavatelství Internet Info.
Dvořák pracoval v Mladé frontě do konce června. „Vzhledem ke komplikované situaci, v níž Mladá fronta několik měsíců nachází, se s ní rozhodl spolupráci ukončit a odejít jinam,“ uvádí teď Internet Info. Zadlužená Mladá fronta je v insolvenčním řízení a nyní se hledá nový vlastník, který by zajistil její zdravé fungování. Věc se ale táhne, což ohrožuje mimo jiné chod internetového oddělení. To produkuje řadu webů, v čele s internetovou verzí hlavního časopisového produktu Mladé fronty, časopisu Euro.
Zhruba před měsícem uváděla insolvenční správkyně Mladé fronty Petra Hýsková toto: „K 30. červnu ukončil spolupráci ředitel divize a obchodní ředitel a několik dalších zaměstnanců. Bez nástupu transparentního akcionáře dojde k rozpadu činnosti divize na konci července 2020 a tím k předpokládanému zastavení online tržeb.“ Dodala také, že „ředitel divize před svým odchodem otevřeně deklaroval možnost návratu do společnosti v srpnu 2020 za předpokladu jasné perspektivy společnosti v středně a dlouhodobém výhledu, mimo pole probíhajícího insolvenčního řízení“. To se evidentně nestalo.
Tištěný týdeník Euro, který v tiráži uvádí, že od října 1998 vycházel každé pondělí, přešel koncem června na dvojčísla. Vychází tak jednou za dva týdny. Konkrétně v pondělí 29. června vyšlo dvojčíslo 26-27, v pondělí 13. července dvojčíslo 28-29 a v pondělí 27. července dvojčíslo 30-31. Stojí 96 Kč.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
