Do kreativního týmu PR agentury Adison nastupuje Přemysl Adamec. V nově vzniklé pozici creative communication specialist má zúročit své zkušenosti z tří let v síťových agenturách Hill & Knowlton Strategies a Ogilvy, kde se věnoval primárně PR komunikaci a media relations pro klienty z lifestylových oblastí. Adamec se loni zúčastnil národního kola soutěže Young Lions pro marketingové profesionály do 30 let v nově otevřené kategorii PR, kterou společně s Anežkou Svobodovou vyhrál a posléze reprezentoval Česko na celosvětovém finále soutěže na festivalu Cannes Lions. V letošním ročníku skončil s Vítězslavem Bečkou v téže kategorii druhý.
„Přemek dlouhodobě prokazuje, že má kreativitu v krvi, je ji využít i při komunikaci vážných či korporátních témat, a své nápady dokáže atraktivně a srozumitelně prezentovat. Chtěli jsme pro něj najít optimální roli, která mu dá dostatek volnosti a rozvoje a maximálně prospěje agentuře a jejím výsledkům. Záhy jsme zjistili, že nejlepší variantou bude vznik nové specializované pozice, kterou jsme v naší struktuře doposud neměli,“ říká Tomáš Fridrich, spolumajitel agentury.
Mezi Adamcovy hlavní úkoly bude podle Fridricha patřit příprava komunikačních strategií: „Hodláme Přemka zapojovat prakticky do všech oblastí PR a komunikace, které klientům poskytujeme. Kreativní přístup a nestandardní myšlenky najdou uplatnění v každém projektu či kampani a přesně takové myšlenky, taktiky a strategie se snažíme našim klientům dlouhodobě nabízet. Přemek by měl tyto naše snahy posílit.