Česká mlékárna Olma spustila stejnojmennou mobilní aplikaci. Ta nabízí databázi všech produktů firmy i vyhledávání pomocí čárových kódů. Součástí aplikace jsou i desítky videoprůvodců. „V aplikaci najdete spoustu informací o produktech i novinkách a můžete si pustit videa, která na Facebooku nenajdete,“ popisuje účel aplikace Veronika Jiříčková z Olmy. První svou apkou s audiopohádkami, vydanou v létě, Olma chtěla podpořit prodej jogurtů.
Jednotlivé výrobky mohou uživatelé vyhledat ručně v několika kategoriích, nebo do apky naskenovat čárový kód a tak si zobrazit veškeré informace o složení produktu či jeho nutričních hodnotách. U některých položek najdou uživatelé také informační videa, ze kterých se dozví nejen zajímavosti o produktech, ale také třeba odkud pochází a jak se vyrábí.
Součástí apky je také kategorie novinek, ve kterých si mohou zákazníci Olmy prohlédnout nové edice výrobků nebo tipy na jejich využití. Olma je k dispozici zdarma pro Android a iOS.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní
