
Tomáš Myler
Novým tiskovým mluvčím a zároveň vedoucím oddělením firemní komunikace obchodního řetězce Lidl v Česku se 1. listopadu stal Tomáš Myler. Na pozicích tak vystřídal Ivetu Barabášovou a Marka Homolku, kteří byli zastoupením pověřeni po dobu neobsazené pracovní pozice a kteří zůstávají součástí oddělení firemní komunikace. Myler bude mít ve své funkci vedle externí komunikace na starost i interní komunikaci a aktivity CSR. V Lidlu dosud působil na pozici vedoucího HR marketingu a employer brandingu. Za Lidl několik let vystupovala Zuzana Holá, která letos v srpnu nastoupila do Vodafonu jako ředitelka korporátní komunikace a udržitelného podnikání.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
