Novým mluvčím Lidlu je Myler, Barabášová i Homolka zůstávají

Tomáš Myler vedl marketing HR, komunikaci zajišťují i Iveta Barabášová a Marek Homolka.

Tomáš Myler

Tomáš Myler

Novým tiskovým mluvčím a zároveň vedoucím oddělením firemní komunikace obchodního řetězce Lidl v Česku se 1. listopadu stal Tomáš Myler. Na pozicích tak vystřídal Ivetu BarabášovouMarka Homolku, kteří byli zastoupením pověřeni po dobu neobsazené pracovní pozice a kteří zůstávají součástí oddělení firemní komunikace. Myler bude mít ve své funkci vedle externí komunikace na starost i interní komunikaci a aktivity CSR. V Lidlu dosud působil na pozici vedoucího HR marketingu a employer brandingu. Za Lidl několik let vystupovala Zuzana Holá, která letos v srpnu nastoupila do Vodafonu jako ředitelka korporátní komunikace a udržitelného podnikání.