Novým tiskovým mluvčím a zároveň vedoucím oddělením firemní komunikace obchodního řetězce Lidl v Česku se 1. listopadu stal Tomáš Myler. Na pozicích tak vystřídal Ivetu Barabášovou a Marka Homolku, kteří byli zastoupením pověřeni po dobu neobsazené pracovní pozice a kteří zůstávají součástí oddělení firemní komunikace. Myler bude mít ve své funkci vedle externí komunikace na starost i interní komunikaci a aktivity CSR. V Lidlu dosud působil na pozici vedoucího HR marketingu a employer brandingu. Za Lidl několik let vystupovala Zuzana Holá, která letos v srpnu nastoupila do Vodafonu jako ředitelka korporátní komunikace a udržitelného podnikání.
Novým mluvčím Lidlu je Myler, Barabášová i Homolka zůstávají
Tomáš Myler vedl marketing HR, komunikaci zajišťují i Iveta Barabášová a Marek Homolka.
Co nabídne Warner TV a nový Max
První ročník nové soutěže
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Pokud jste nestihli přes týden
Tentokrát ani nikdo nekandidoval