Externí komunikaci mobilního operátora Vodafone převzali jako nový mluvčí a vedoucí týmu Marek Steiger ze ZOO Praha, kde tvořil programy a komunikační obsahy pro média i veřejnost, a jako jeho zástupce Ondřej Luštinec , dosavadní redaktor ekonomického zpravodajství Českého rozhlasu především pro stanice Radiožurnál a Plus. Jejich působení má počítat s dynamickým rozvojem sociálních sítí, růstem využívání videa jako preferovaného komunikačního kanálu nebo rozšířením skupiny třetích stran o influencery či akademiky. Jako mluvčí Vodafonu v srpnu skončila Veronika Exnerová, přesunula se do České asociace pojistitelů.
„Digitální doba vyžaduje nejen úzkoprofilové odborníky, ale i lidi renesančního typu, s přehledem a širokou škálou zkušeností z různých oblastí a sektorů,“ vysvětluje Adriana Dergam, vedoucí korporátní komunikace Vodafonu. „Způsob, jakým fungují média nebo jak se díky technologiím může relevantním hlasem ve sféře informací a názorů stát prakticky každý, volá i po změnách způsobu, jak firma komunikuje s médii a veřejností. Z jedné strany je potřeba větší znalost cílové skupiny, aby byl pro ni obsah skutečně relevantní, a z druhé širší úhel, který vytváří pochopitelný celistvý obraz.“

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
