Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Mňam TV v prvním měsíci i přes 1 % podílu

Televize o vaření vstoupila do peoplemetrů, dokázala získat až 1,3 % na publiku.

Televize o vaření Mňam TV má první čísla sledovanosti. Do peoplemetrů vstoupila v půli letošního března, v obecné skupině diváků od 15 let dosáhla od 13. do 31. března v průměru 0,06 % podílu na sledovanosti, v celoměsíčním průměru od 1. do 31. března to bylo 0,04 %. Médiáři to sdělilo mediazastupitelství Atmedia, které na Mňam TV prodává reklamu.

Nejúspěšnějším pořadem stanice byla v březnu série Hostina génia Hestona 2, nejsledovanějším jednotlivým pořadem pak epizoda z cyklu Perfektní obsluha 2, která dosáhla podílu na sledovanosti 1,3 %, opět ve skupině 15+. Celkový počet diváků, kteří už naladili Mňam TV na svých přijímačích, je 600.000, údaj je za nejširší skupinu 4+, tedy diváků starších 4 let.

Cílem Mňam TV je podle dřívějších vyjádření Eriky Lusziczy, šéfky agentury Axocom, která program distribuuje, získat „ve střednědobém horizontu“ až 3% podíl na sledovanosti.