Televize o vaření Mňam TV má první čísla sledovanosti. Do peoplemetrů vstoupila v půli letošního března, v obecné skupině diváků od 15 let dosáhla od 13. do 31. března v průměru 0,06 % podílu na sledovanosti, v celoměsíčním průměru od 1. do 31. března to bylo 0,04 %. Médiáři to sdělilo mediazastupitelství Atmedia, které na Mňam TV prodává reklamu.
Nejúspěšnějším pořadem stanice byla v březnu série Hostina génia Hestona 2, nejsledovanějším jednotlivým pořadem pak epizoda z cyklu Perfektní obsluha 2, která dosáhla podílu na sledovanosti 1,3 %, opět ve skupině 15+. Celkový počet diváků, kteří už naladili Mňam TV na svých přijímačích, je 600.000, údaj je za nejširší skupinu 4+, tedy diváků starších 4 let.
Cílem Mňam TV je podle dřívějších vyjádření Eriky Lusziczy, šéfky agentury Axocom, která program distribuuje, získat „ve střednědobém horizontu“ až 3% podíl na sledovanosti.

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
