Aplikace Sloneek pro evidenci docházky nahrazuje původní český systém iDovolenka. Apka pomáhá zaměstnavatelům udržet si přehled o naplnění směn a zaměstnancům usnadňuje plánování dovolených.
Sloneek nabízí uživatelům desktopové i mobilní prostředí, ve kterém mohou zaměstnavatelé sledovat dění ve firmě. Aplikace nabízí jak rozvrhy pro plánování směn a dalších aktivit, tak i možnost spravování docházky zaměstnanců pomocí lokalizace přes GPS či s využitím hardwarového terminálu a bezkontaktních karet nebo čipů. Zaměstnavatelé mohou Sloneeka využít také pro výpočet nároku na stravenky, zpracování podkladů pro mzdy nebo i sdílení a ukládání dokumentů.
Apka funguje také v režimu pro zaměstnance. Ti si přes Sloneeka mohou sledovat směny i zbývající dny dovolené a zapisovat docházku. O dovolenou mohou v aplikaci také požádat. Sloneek jim následně zobrazí, které dny už jim zaměstnavatel schválil, a které na schválení terpve čekají. Aplikace pracovníkům také umožňuje přihlásit se o různé pracovní pomůcky, jako mohou být třeba služební vozidla. Zaměstnavatel má tak přehled, kdo je zrovna využívá. Samotná apka je k dispozici zdarma pro Android a iOS, desktopový systém pak nabízí základní variantu za 32 Kč za měsíc za uživatele, nebo plnou verzi za 64 Kč.