Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Janotová a Jasanovská založily blog BoBo Vibe

Nový blog cílí na ženy střední a vyšší třídy, píše o módě, kosmetice, jídle a lifestylu.

Zleva Eva Jasanovská a Lucie Janotová

Zleva Eva Jasanovská a Lucie Janotová

Módní ředitelka časopisu Harper’s Bazaar Lucie Janotová a majitelka PR agentury IDMedia a spolumajitelka šperkařské značky Hany Koi Eva Jasanovská odstartují 1. září nový lifestylový blog BoBo Vibe. Opře se o Facebook a Instagram. Název BoBo autorky odvozují od „buržoazních bohémů“ (Bohemian Bourgeois Vibe), což mají být „potomci generací, které se dřely, aby ze života mnoho neměly a o své okolí včetně svých vlastních odpadků se nezajímaly“. 

„BoBo se naopak zajímají o třetí svět a po boku svých hi-tech tabletů si hrdě staví etno-chic výrobky. Na rozdíl od svých černobíle smýšlejících rodičů jsou BoBo liberální a uvolnění. Svou prací zlepšují společnost, mění ji a sami si užívají. Ideálními předchůdci jsou Richard Branson z Virgin, Anita Roddick z Body Shopu nebo Steve Jobs,“ tvrdí zakladatelky blogu.

Blog cílí na ženy střední a vyšší třídy, manažerky, drobné podnikatelky, podle svých zakladatelek tedy na ženy, které jsou nebo chtějí být úspěšné. Jako potenciální partnery a možné inzerenty chce získat brandy z okruhu luxusních, ekologických značek či značek pro mladé progresivní matky.

Blog je rozdělen na čtyři sekce – móda, kosmetika, gurmet a lifestyle, v kterém naleznete například cestování či psychologii. Podle Jasanovské s Janotovou se liší od jiných údajně tím, že jeho přispěvatele tvoří profesionálové z oboru. Web tak obsahuje například příspěvky nutriční specialistky působící v Londýně Gabriely Peacock, akademické malířky Veroniky Drahotové, psycholožky Kateřiny Kantové a dalších. Stránky vytvořila agentura Insidea, logo Nicola Russolo.

Logo blogu BoBo Vibe

Logo blogu BoBo Vibe

BoBo Vibe startuje kampaní na sociálních sítích a „měsícem plných soutěží“, jejichž partnery jsou Klenoty Aurum, Nila, Coccinelle či restaurace SaSaZu.

Mezi formami inzerce blog umožňuje i zakoupení PR článku, který „musí obsahově zapadat do konceptu webu“.