Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Modrá pyramida se po roce vrací k agentuře, vybrala Brain One

Zda tváří stavební spořitelny Komerční banky zůstane Tomáš Matonoha, není zatím jasné.

Tváří značky Modrá pyramida je momentálně herec Tomáš Matonoha

Tváří značky Modrá pyramida je momentálně herec Tomáš Matonoha

Marketingová agentura Brain One zvítězila v tendru značky Modrá pyramida, stavební spořitelny Komerční banky. Společně připraví nový positioning značky a navazující kreativní koncept kampaní pro příští roky. Z dlouhodobých výzkumů se zjistilo, že zákazníci Modrou pyramidu, která je na trhu 26 let, sice znají, ale vnímají ji jako nevýraznou a splývající s konkurencí. Proto firma v půli roku tendr na agenturu a positioning značky vypsala.

Modrá pyramida se aktuálně prezentuje sérií spotů s hercem Tomášem Matonohou. Kampaň uvedla loni, poprvé po 25 letech bez externí kreativní agentury. Interně přitom vznikal role kreativního lídra, kterou od února 2018 obsadila Natalie Andrea Rollko. Teď se přístup mění. „Zkusili jsme vytvořit jednu reklamní kampaň interně. Ale v současné době vnímáme, že potřebujeme pomoc partnera. A to jak z kapacitních důvodů, tak i z hlediska hledání neotřelých kreativních nápadů,“ říká šéf marketingu Ondřej Suchý.

Úkolem vítěze tendru Brain One bude vyprofilovat značku jako toho, kdo pomáhá svým klientům vyřešit vlastní bydlení. „Když se podívám na trh stavebních spořitelen, všechny komunikují dost podobně,“ komentuje novou spolupráci Roman Zámečník, ředitel strategie Brain One. „Vidíte stovku variací na téma šťastné rodiny a pohody, kterou jim půjčené peníze přináší. Když máte podobně homogenní trh, otevírá se vám velká příležitost přijít s něčím zábavným,“ předesílá. Přípravy jsou na začátku, není tedy jasné, zda tváří spořitelny zůstane Matonoha.

Brain One poskytne spořitelně i strategické vedení v dlouhodobé komunikaci. Ta se veřejnosti představí od příštího roku 2020, už nyní ale agentura připravuje vybrané taktické kampaně pro podzim a zimu 2019, mezi nimi komunikaci pro chystanou mobilní aplikaci MP Home hlavně pro vyřizování úvěrů. Agentura nedávno zajišťovala repositioning a dlouhodobou komunikaci pojišťovny Direct.