Čerpací stanice Mol otevřela první prodejnu občerstvovacího konceptu Fresh Corner mimo benzínku. Kiosek je umístěný v pražském nákupním centru Arkády Pankrác. Mezi čerpacími stanicemi v Česku se jedná o vůbec první takový počin, Mol má ambici do konce letošního roku otevřít ještě druhou obdobnou pobočku. Umístěná by měla být rovněž v Praze, konkrétní místo však zástupci benzínky nespecifikovali. Mol, který tu první stanici otevřel v květnu 2015 na pražském Barrandově, má v Česku 306 čerpacích stanic (také díky akvizicím sítí Agip, Slovnaft a Lukoil). To z něj dělá druhého největšího provozovatele čerpacích stanic v Česku. Nově pod něj spadají i benzínky Pap Oil, které postupně přebarvuje do zeleného designu Mol. Z toho na 124 benzínkách je umístěn koncept občerstvení Fresh Corner, kiosek na Arkádách je tak 125. pobočkou v pořadí.
„Doplňkový prodej dnes na našich stanicích v Česku tvoří okolo 40 % marže, což je nejvíc ve skupině Mol,“ říká Richard Austen, generální ředitel značky pro Česko. „Do konce roku plánujeme v Praze otevřít další pobočku Fresh Corner mimo naši běžnou prodejní síť. Pokračujeme také v našem závazku zavést občerstvovací koncept na všech stanicích Mol do roku 2019 a následně do roku 2020 i na většině původních stanic Pap Oil, které se v současnosti barví dozelena,” uvedl Tomáš Lux, retail manager Mol v Česku. Lux pro Retailek doplnil, že není ambicí firmy mít stejně velkou síť samostatných kiosků jako čerpacích stanic. Další kroky budou podle jeho slov záležet hlavně na akceptaci konceptu zákazníky a na správných místech. „Jde v první fázi spíše o test, nakolik se dá využít potenciál značky Fresh Corner, který na trhu vnímáme. Především naše káva, ale i hot dogy a pečivo, jsou zákazníky hodnoceny velice pozitivně. Proto je zkoušíme nabízet izákazníky mimo čerpací stanice - třeba v místě, kam chodí lidé do práce nebo nakupovat jako v případě pilotního projektu na Arkádách,“ dodal Lux.
Nový Fresh Corner na se nachází v nejspodnějším patře nedaleko hypermarketu Albert. „Prodejní kiosek ve stylu ‚coffee to go‘ nabídne část ze sortimentu, který je jinak zákazníkům známý z čerpacích stanic. Nabídce dominuje kvalitní zrnková káva, dále zahrnuje výběr sladkého pečiva, doplněný oblíbeným hot dogem. Svou kávu si mohou zákazníci vzít s sebou nebo si ji v klidu vychutnat při posezení u kioskového baru,” doplnil Ivo Velíšek, retail shop sales manager v Mol. Kiosku zatím chybí přímé označení Mol, podle mluvčího sítě čerpacích stanic Tomáše Pavlíka se s doplněním jména značky počítá, dominovat však bude název Fresh Corner.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
