Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Mol otvírá na Pankráci první samostatné bistro Fresh Corner mimo benzínku

Nový kiosek Fresh Corner čerpacích stanic Mol

Nový kiosek Fresh Corner čerpacích stanic Mol

Nový kiosek Fresh Corner čerpacích stanic Mol

Nový kiosek Fresh Corner čerpacích stanic Mol

Nový kiosek Fresh Corner čerpacích stanic Mol

Nový kiosek Fresh Corner čerpacích stanic Mol

Čerpací stanice Mol otevřela první prodejnu občerstvovacího konceptu Fresh Corner mimo benzínku. Kiosek je umístěný v pražském nákupním centru Arkády Pankrác. Mezi čerpacími stanicemi v Česku se jedná o vůbec první takový počin, Mol má ambici do konce letošního roku otevřít ještě druhou obdobnou pobočku. Umístěná by měla být rovněž v Praze, konkrétní místo však zástupci benzínky nespecifikovali. Mol, který tu první stanici otevřel v květnu 2015 na pražském Barrandově, má v Česku 306 čerpacích stanic (také díky akvizicím sítí Agip, Slovnaft a Lukoil). To z něj dělá druhého největšího provozovatele čerpacích stanic v Česku. Nově pod něj spadají i benzínky Pap Oil, které postupně přebarvuje do zeleného designu Mol. Z toho na 124 benzínkách je umístěn koncept občerstvení Fresh Corner, kiosek na Arkádách je tak 125. pobočkou v pořadí.

„Doplňkový prodej dnes na našich stanicích v Česku tvoří okolo 40 % marže, což je nejvíc ve skupině Mol,“ říká Richard Austen, generální ředitel značky pro Česko. „Do konce roku plánujeme v Praze otevřít další pobočku Fresh Corner mimo naši běžnou prodejní síť. Pokračujeme také v našem závazku zavést občerstvovací koncept na všech stanicích Mol do roku 2019 a následně do roku 2020 i na většině původních stanic Pap Oil, které se v současnosti barví dozelena,” uvedl Tomáš Lux, retail manager Mol v Česku. Lux pro Retailek doplnil, že není ambicí firmy mít stejně velkou síť samostatných kiosků jako čerpacích stanic. Další kroky budou podle jeho slov záležet hlavně na akceptaci konceptu zákazníky a na správných místech. „Jde v první fázi spíše o test, nakolik se dá využít potenciál značky Fresh Corner, který na trhu vnímáme. Především naše káva, ale i hot dogy a pečivo, jsou zákazníky hodnoceny velice pozitivně. Proto je zkoušíme nabízet izákazníky mimo čerpací stanice - třeba v místě, kam chodí lidé do práce nebo nakupovat jako v případě pilotního projektu na Arkádách,“ dodal Lux. 

Nový Fresh Corner na se nachází v nejspodnějším patře nedaleko hypermarketu Albert. „Prodejní kiosek ve stylu ‘coffee to go’ nabídne část ze sortimentu, který je jinak zákazníkům známý z čerpacích stanic. Nabídce dominuje kvalitní zrnková káva, dále zahrnuje výběr sladkého pečiva, doplněný oblíbeným hot dogem. Svou kávu si mohou zákazníci vzít s sebou nebo si ji v klidu vychutnat při posezení u kioskového baru,” doplnil Ivo Velíšek, retail shop sales manager v Mol. Kiosku zatím chybí přímé označení Mol, podle mluvčího sítě čerpacích stanic Tomáše Pavlíka se s doplněním jména značky počítá, dominovat však bude název Fresh Corner.