Řetězec čerpacích stanic MOL otevřel svůj druhý občerstvovací Fresh Corner Drive, a to na frekventované Průmyslové ulici na Praze 9. Poprvé MOL s konceptem zrychleného prodeje do okénka přišel loni v listopadu v Hradci Králové. Koncept Drive na české stanice dorazil z Maďarska, kde ho MOL poprvé představil v roce 2017. Navazuje na expanzi občerstvovacího konceptu Fresh Corner, který MOL buduje na svých stanicích od roku 2015. Od loňského srpna má svůj první kioskový Fresh Corner mimo čerpací stanici, v pražském obchodním centru Arkády Pankrác.

Předplatné tu stojí od 199 do 319 Kč
Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Z Leo Burnett, Ogilvy či ze Symbia
Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Nová mediální skupina se formuje
Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Po dvou letech v Rohlíku