V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

MOL přivádí do Prahy prodej z okénka Fresh Corner Drive

Fresh Corner Drive v Praze na Průmyslové

Fresh Corner Drive v Praze na Průmyslové. Prostřednictvím prodejního okénka si zákazník může z vozu vybrat kávu, sladké i slané

Řetězec čerpacích stanic MOL otevřel svůj druhý občerstvovací Fresh Corner Drive, a to na frekventované Průmyslové ulici na Praze 9. Poprvé MOL s konceptem zrychleného prodeje do okénka přišel loni v listopadu v Hradci Králové. Koncept Drive na české stanice dorazil z Maďarska, kde ho MOL poprvé představil v roce 2017. Navazuje na expanzi občerstvovacího konceptu Fresh Corner, který MOL buduje na svých stanicích od roku 2015. Od loňského srpna má svůj první kioskový Fresh Corner mimo čerpací stanici, v pražském obchodním centru Arkády Pankrác.