Provozovatel čerpacích stanic MOL spustil v Česku nový koncept občerstvení Fresh Corner Drive. Stejně jako u fast foodů se jedná o prodej z okénka provozovny přímo do aut. První čerpací stanicí, kde MOL nový způsob prodeje nabídl, je ta v Hradci Králové, v Koutníkově ulici na výjezdu z města. V domovském Maďarsku zavedl MOL své „drajvy“ v loňském roce.
V nabídce je káva ze sortimentu občerstvení Fresh Corner, další teplé i studené nápoje a také výběr sladkého a slaného občerstvení. Fresh Corner Drive navazuje na expanzi občerstvovacího konceptu Fresh Corner, ktery MOL buduje na svých čerpacích stanicích od roku 2015. Koutků s jídlem je na čerpacích stanicích MOL v Česku už 140 (stanic tu MOL má 306). Od srpna funguje i první kiosek téže značky mimo čerpací stanice, je v pražském obchodním centru Arkády Pankrác.
Přímo v Hradci Králové se už podobný „drajv“ nachází také, zhruba před rokem jej tam zprovoznila kavárenská síť CrossCafe. Využila k tomu bývalou funkcionalistickou čerpací stanici.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
