
Momentum Czech Republic bodovala i na loňské Effie
V nejvlivnějším žebříčku hodnocení WARC Effective 100, který zkoumá globální index kreativity v oblasti reklamy, se Momentum Czech Republic umístila v top 10 nejlepších digitálních a aktivačních agentur z celé Evropy. Tento žebříček sestavuje poradenská společnost WARC na základě výsledků prestižních soutěží efektivity reklamních kampaní na celosvětové, regionální a lokální úrovni.
„Potvrdili jsme expertizu na trhu v oblasti efektivní digitální a aktivační komunikace. A to nejen v Česku, ale i v rámci celé Evropy,“ popisuje David Čermák, managing director Momentum Czech Republic.
V oblasti Digitální a aktivační agentury získala 12,2 bodů. A v evropské konkurenci Momentum Czech Republic za sebou nechala řadu českých i světových digitálních agentur.
„Z tohoto umístění máme obrovskou radost. Je to odměna pro celý náš agenturní tým, ohodnocení našeho specifického přístupu k plánování a realizaci kampaní. Klientům vždy kampaně navrhujeme tak, aby měly maximální efekt a silný dopad na prodeje. Prostě aktivujeme jejich byznys,“ uzavírá Čermák.
Momentum Czech Republic získala v loňském roce velké množství ocenění, které k tomuto rankingu přispěly – celkem čtyři ceny v soutěži Effie Awards Czech Republic a osm cen v IMC Czech Awards, na které navázaly čtyři ceny v Impact Europeans Awards.
Momentum Czech Republic
Momentum Czech Republic patří mezi přední aktivační komunikační agentury v Česku. Už od roku 2005 tvoří kampaně tak, aby dosáhly většího efektu i přesnějšího zásahu a výrazněji aktivovaly konkrétní cílové skupiny. Momentum Czech Republic propojuje značky se skutečnými zážitky. Pohybuje se ve fyzickém i digitálním světě, kde se spotřebitelé stávají integrální součástí kampaní, žijí se značkami a dostávají informace o tom, co je zajímá a zároveň ovlivňuje jejich nákupní rozhodování. Momentum Czech Republic integruje všechny nástroje komunikace do celkového zážitku. Na globální i lokální úrovni spolupracuje s mnoha renomovanými brandy. Momentum Czech Republic je součástí sítě McCann Worldgroup.
Text vychází v rámci placené spolupráce se skupinou McCann

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
