Momentum Czech Republic jako jediná česká agentura mezi top 10 agenturami z celé Evropy

Podle prestižního hodnocení společnosti WARC Effective 100 se Momentum Czech Republic umístila v první desítce nejlepších digitálních a aktivačních agentur z celé Evropy. Je tak jedinou českou agenturou, která se v žebříčku umístila takto vysoko.

Momentum Czech Republic bodovala i na loňské Effie

Momentum Czech Republic bodovala i na loňské Effie

V nejvlivnějším žebříčku hodnocení WARC Effective 100, který zkoumá globální index kreativity v oblasti reklamy, se Momentum Czech Republic umístila v top 10 nejlepších digitálních a aktivačních agentur z celé Evropy. Tento žebříček sestavuje poradenská společnost WARC na základě výsledků prestižních soutěží efektivity reklamních kampaní na celosvětové, regionální a lokální úrovni.

„Potvrdili jsme expertizu na trhu v oblasti efektivní digitální a aktivační komunikace. A to nejen v Česku, ale i v rámci celé Evropy,“ popisuje David Čermák, managing director Momentum Czech Republic.

V oblasti Digitální a aktivační agentury získala 12,2 bodů. A v evropské konkurenci Momentum Czech Republic za sebou nechala řadu českých i světových digitálních agentur.

„Z tohoto umístění máme obrovskou radost. Je to odměna pro celý náš agenturní tým, ohodnocení našeho specifického přístupu k plánování a realizaci kampaní. Klientům vždy kampaně navrhujeme tak, aby měly maximální efekt a silný dopad na prodeje. Prostě aktivujeme jejich byznys,“ uzavírá Čermák.

Momentum Czech Republic získala v loňském roce velké množství ocenění, které k tomuto rankingu přispěly – celkem čtyři ceny v soutěži Effie Awards Czech Republic a osm cen v IMC Czech Awards, na které navázaly čtyři ceny v Impact Europeans Awards.

Momentum Czech Republic

Momentum Czech Republic patří mezi přední aktivační komunikační agentury v Česku. Už od roku 2005 tvoří kampaně tak, aby dosáhly většího efektu i přesnějšího zásahu a výrazněji aktivovaly konkrétní cílové skupiny. Momentum Czech Republic propojuje značky se skutečnými zážitky. Pohybuje se ve fyzickém i digitálním světě, kde se spotřebitelé stávají integrální součástí kampaní, žijí se značkami a dostávají informace o tom, co je zajímá a zároveň ovlivňuje jejich nákupní rozhodování. Momentum Czech Republic integruje všechny nástroje komunikace do celkového zážitku. Na globální i lokální úrovni spolupracuje s mnoha renomovanými brandy. Momentum Czech Republic je součástí sítě McCann Worldgroup.

Text vychází v rámci placené spolupráce se skupinou McCann