Aktivační divize Momentum skupiny McCann uspěla v tendru ministerstva pro místní rozvoj na informační kampaně v oblasti Evropských strukturálních a investičních fondů Evropské unie. Během podzimu Momentum začíná pracovat na přípravě kreativního řešení a výrobě kampaní týkajících se přínosů evropských fondů v oblastech jako doprava, životní prostředí, podnikání nebo zdravotnictví. Cílem kampaní je informovat veřejnost o přínosech projektů v každodenním životě občanů Česka. Kampaně se mají rozeběhnout v prvním čtvrtletí 2019. Momentum už ministerstvu pro místní rozvoj dodalo kampaň Každý den pomáháme s konceptem městečka.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval