Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Mondelez svolal tendr do boxerského ringu

O kontrakt na reklamu na velké tabulky Big Taste čokolády Milka se zároveň na jednom místě utkaly agentury Outbreak, TL5 a PR.Konektor.

V boxérně Mudroch Team v bývalé Škodově továrně na pražském Smíchově

V boxérně Mudroch Team v bývalé Škodově továrně na pražském Smíchově. Vpravo Tomáš Votruba z TL5 Digital, v tureckém sedu Daniel Farkaš z Outbreaku

Jeden z předních tuzemských inzerentů Mondelez Czech Republic netradičně provedla tendr na Big Taste, další kampaň velkých tabulek čokolády Milka. Vybraným agenturám společnost rozeslala tajný balíček s indiciemi, podle nichž měly přijít na to, kde, kdy a za jakým účelem se má tendr odehrávat. V boxérně Mudroch Team v bývalé Škodově továrně na pražském Smíchově, kde byl přímo uprostřed boxerského ringu připraven coffee break, se pak potkaly agentury Outbreak, TL5 Digital a PR.Konektor. Ta akci pro Mondelez zároveň nachystala produkčně. Výsledek tendru zatím není znám.

„Tendr spojený se snídaní jsme v drsném boxerském prostředí zrealizovali proto, abychom agentury pro kampaň nadchli a zároveň nastínili myšlenku budoucí kampaně, kterou je probudit v drsňákovi jemnost,“ řekla Veronika Nosková, brand manažerka Milky. K relaunchi produktů Milka Big Taste loni vznikla PR kampaň I v drsňákovi probudí jemnost, za kterou stála právě zmíněná agentura PR.Konektor.