
Pozici strategy director v Mindsquared zastává Kateřina Nejedlá
Kompletní správu online kampaní banky Moneta bude od začátku příštího roku zajišťovat Mindsquared, mediální divize agenturní skupiny Mind2flo. Mindsquared vzešla vítězně z tříkolového tendru, který probíhal od září do prosince a měl vybrat dodavatele na období tří let. Spolupráce zahrne kompletní správu online kampaní - výkonnostních i brandových. Zaměří se na PPC, sociální sítě, real-time bidding včetně YouTube a příležitostně i přímý nákup a obsahové spolupráce v digitálu. Dosud Moneta v této oblasti spolupracovala s agenturou Adexpres (dnes iProspect).
„Moneta je čtvrtou největší bankou na českém trhu a těžiště její strategie je v digitálním přístupu, kdy sjednávání služeb dlouhodobě směruje do online prostředí. Vlajkou lodí jejích digitálních produktů a služeb je oceňovaná mobilní aplikace SmartBanka. Proto Moneta hledala partnera, který bude sdílet její digitální směřování,“ uvedla Mindsquared.
„Moneta je ideálním partnerem pro naši vizi mediálních služeb využívajících komplexní přístup s důrazem na měřitelné výsledky. Zároveň nám to umožní postavit se i výzvám v podobě finanční krize či omezování využití cookies třetích stran, které leží před celým trhem,“ doplnila Kateřina Nejedlá, strategy director Mindsquared.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
