V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Moneta uzavře tři desítky poboček, roste v digitálním bankovnictví

Čtvrtá největší tuzemská banka Moneta Money Bank s milionem klientů chystá letos uzavření 30 ze svých 232 poboček. Zjistilo to Aktuálně.cz. „Na základě hloubkové analýzy pobočkové sítě jsme se loni rozhodli, že postupně uzavřeme tři desítky obchodních míst, která už vyčerpala svůj obchodní potenciál či která byla umístěná v lokalitách, v nichž dokážeme pohodlně obsloužit klientelu našimi dalšími pobočkami v blízkém okolí,“ zdůvodňuje rozhodnutí banky její mluvčí Jakub Švestka. „V případě uzavíraných poboček ponecháváme v místě bankomat, pokud to okolnosti umožňují,“ dodává mluvčí.

Plán uzavírání poboček začala banka uskutečňovat už v loňském roce. Během něj naopak otevřela nebo modernizovala 16 obchodních míst, letos to má být dalších 20 a koncem roku chce disponovat sítí poboček, jichž mý být „lehce nad 200“. S redesignováním svých obchodních míst v rámci nového konceptu bez přepážek začala banka loni na jaře.

Kroky, které Moneta aktuálně podniká, vycházejí rovněž z její ambice stát se digitální lídrem českého bankovního trhu. Čím dál víc lidí si totiž vystačí s digitálním bankovnictvím. Klienti Monety mají k dispozici aplikaci Smart Banka, počet jejích uživatelů se za rok zdvojnásobil na nynějších 187.000.