Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Monitora přetáhla Newtonu klienty Ikea a Tesco

Poskytovatel mediálního monitoringu Monitora Media hlásí nové klienty. Od konkurenční Newton Media k němu na základě výběrových řízení přešly Ikea a Tesco. Přidaly se k nově získaným klientům, kterých má být jen za třetí čtvrtletí desítky, včetně značek BMW a Slovnaft. Celkový počet klientů firma neuvádí.

„Podstatným kritériem pro monitoring médií byla centralizace. Ikea působí v rámci regionu Česka, Slovenska a Maďarska a ve společnosti Monitora jsme našli partnera, který nám poskytuje kvalitní data a analýzu ze všech mediatypů, včetně sociálních sítí, v těchto regionech,“ podotkl Marek Vomočil, PR leader skupiny Ikea pro Česko, Slovensko a Maďarsko. Vyzdvihl mimo jiné personalizaci monitoringu v aplikaci.

„Monitoring médií, který nám nově zajišťuje Monitora, odpovídá naším náročným požadavkům a oceňujeme, že neustále pracují na dalších funkcionalitách, které ještě víc usnadní práci při vyhledávání a automaticky analyzují vybrané výstupy,“ uvedl Václav Koukolíček, manažer externí komunikace Tesco Stores ČR. Kromě Česka pracuje Monitora pro Tesco i na Slovensku.