
Podcasty v Monitoře
Firma Monitora Media, která nabízí monitoring médií a sociálních sítí, rozšiřuje svou nabídku monitorovaných zdrojů. Nově do ní přibylo více než 2.400 českých a slovenských podcastů. Služba tak reaguje na rostoucí význam podcastů v oblasti komunikace značek.
„Podcasty se v mediálním prostředí stávají významným komunikačním nástrojem. Spolu s real-time analýzou výstupů na sociálních sítích nyní můžeme klientům poskytnout komplexní mediální obraz značky, se kterým mohou dále pracovat. Zároveň snadno odhalí nové komunikační příležitosti a získají přehled o aktuálních tématech, která hýbou jejich oborem,“ uvedl Tomáš Berger, šéf Monitora Media.
Podcasty jsou v rámci aplikace Monitora zařazeny jako další zdroj vedle tradičních médií a je v nich možné vyhledávat. V aplikaci je dostupný i obrázek podcastu a audio stopa, jednotlivé zmínky lze tedy přehrát v přesném čase. Podcasty doplňuje strojový přepis, u slovenských pak anotace se základními informacemi o pořadu.
Kromě podcastů se Monitora zaměřila na rozšíření monitoringu rozhlasu a televize. Služba nyní sleduje přes 1.000 televizních a rozhlasových pořadů v Česku i zahraničí a kromě mluveného slova umí také zachytit text, například jméno v popisku mluvčího. Nové je také rozhraní, systém rozpoznávání mluvčích a live zvýraznění titulků při přehrávání videa.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
