Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Monitora přináší na trh Media Dashboard

Nové Media Dashboardy od Monitory ještě víc ulehčují práci a lze si je plně přizpůsobit.

Mediální monitoring prošel během posledních několika let velkou proměnou. Výstupy, které dříve přicházely se zpožděním hodin až dnů a navíc řadu zdrojů opomíjely nebo nezvládly analyzovat, nyní dostávají PR manažeři v reálném čase. Samozřejmostí jsou i okamžitě dostupné analýzy a metriky dle potřeb konkrétního klienta či značky.

Právě na personalizaci a maximální usnadnění práce míří Monitora se svými Media Dashboardy na míru.

Monitoring by měl práci především ulehčovat. Je jedno, jestli jste agentura nebo interní PR oddělení, relevantní výstupy chcete mít rychle a přehledně, bez hromady zbytečného balastu okolo. Ideálně v takové podobě, aby je bylo možné jednoduše prezentovat klientovi nebo vedení. Právě s tím Dashboardy pomáhají. Na jednom místě zobrazí veškerá relevantní data formou widgetů, které si sami zvolíte. Mediální výstupy navíc můžete jednoduše sdílet s kolegy v týmu i mimo něj a lépe tak řídit dění kolem vaší značky.

Dashboard si přizpůsobíte plně vašim potřebám. Může obsahovat analytické grafy, obrázky, články z monitoringu nebo vaše vlastní poznámky. Sestavíte si ho přesně podle sebe a vznikne tak vizuálně a graficky atraktivní prezentace, se kterou můžete jít hned dál - ať už za zbytkem týmu nebo na schůzku s klientem. Žádné tvoření prezentací v externích nástrojích, složitá práce s obrázky, hledání šablon a kopírování textů.

Pro každého klienta nebo značku můžete mít vlastní dashboard, který si měníte a upravujete dle aktuální potřeby. Šetříte tak čas, který můžete věnovat další práci na značce, a zároveň dostáváte na jednom místě komplexní pohled na její mediální obraz.

Text je placenou propagací firmy Monitora Media