Monitora se mění na Mediaboard, přidá platformu pro komunikaci s novináři

Nový nástroj pro firmy spojuje monitoring, analýzy, medialist, newsroom, e-mailing i CRM.

Mediaboard

Rozhraní služby Mediaboard, dosud Monitora Media

Firma Monitora Media, která nabízí služby v oblasti monitoringu médií a sociálních sítí, se mění na Mediaboard. Rebranding má zdůraznit posun od mediálního monitoringu, s nímž v roce 2015 Monitora provozovaná firmou Imper začínala, ke komplexní službě media intelligence zaměřené na správu PR a budování značek. Kromě monitoringu nově nabídne i publikační platformu pro komunikaci s novináři.

Mediaboard chce letos posilovat na zahraničních trzích, s ambicí dostat se do světové špičky. Už nyní zajišťuje monitoring médií ve víc než stovce zemí a její služby mezinárodně využívají značky jako Ikea, Rohlík nebo BMW. „Naším hlavním cílem vždy bylo prosadit se v zahraničí. Pevně věřím, že díky komplexnosti a kvalitě našich služeb není otázkou jestli, ale kdy se staneme jedním z pěti největších poskytovatelů media intelligence na světě,“ prohlásil šéf Mediaboardu Tomáš Berger.

Mediaboard: filtrování podle jazyků

Mediaboard: filtrování podle jazyků

Chystané nástroje mají klientům umožnit efektivní plánování, jaké znají z marketingu. „Na trhu roste poptávka po jednotné platformě, která bude komunikaci nejen monitorovat, ale také měřit, analyzovat a cílit,“ podotkl Berger. K tomu mají napomoci mimo jiné už dřív uvedené dashboardy. Služba také nabízí sociodemografické údaje o jednotlivých titulech nebo hierarchizaci mediálních sdělení.

Zmíněná nová publikační platforma pak firmám umožní lépe komunikovat s veřejností, klienty či médii. Platforma se skládá ze tří částí – newsroomu, který slouží ke správě obsahu a tvorbě tiskových zpráv, CRM, kde lze udržovat kontakty na novináře a sdílet v rámci týmu, a také e-mailingu, jenž umožní rozesílat tiskové zprávy a měřit jejich open rate a dosah.

Mediaboard: newsroom

Mediaboard: newsroom

Mediaboard: články, kontakty na novináře, e-mailing

Mediaboard: články, kontakty na novináře, e-mailing

Sdílejte