Společnost Monitora, která poskytuje monitoring médií v reálném čase, expanduje na slovenský trh. Kromě zdrojů pokrývajícího všechna významná slovenská média nabídne klientům pokročilou mediální analýzu a další služby. Expanze přichází po únorové akvizici části konkurenčního Media Tenoru.
Slovenský tým povede jako country manager Ľubomír Šimášek, který působil několik let jako generální ředitel Newton Media. Jako sales manager nastupuje do slovenského týmu Karolína Sámelová, která zúročí své zkušenosti z obdobné pozice ze společností Albatros Media a Newton Media. Technologický rozvoj produktu vede tým programátorů v čele s Michalem Danilákem, který dříve pracoval například pro sociální síť Facebook, a Tomášem Bergerem, který stojí za celým konceptem komplexního monitoringu médií a pokročilé analytiky v jednom.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
