Tuzemský trh s reklamou v uplynulém roce stagnoval, respektive v meziročním srovnání nepatrně rostl, a to o čtvrt procenta, na 58,2 miliardy Kč. Nejprogresivnějším mediatypem byl i v roce 2012 internet, oproti předchozímu roku rostl téměř o třetinu na 5,4 miliard Kč. O 3 %, na 30 miliard vzrostla i souhrnná ceníková hodnota televize, mediatyp nejsilnější.
Uvedla to společnost Admosphere, která se zabývá právě monitoringem reklamních investic. Její čísla ukazují především trend, neboť ceníková hodnota reklamního prostoru, nezahrnující slevy, nemusí odpovídat skutečným investicím inzerentů.
Meziročně si nejvíc pohoršilo rádio, o 12 % (jedná se však jen o celostátní rozhlasové kampaně, regionální začne Admosphere měřit až letos), následně tisk o 10 %. Venkovní reklama - tedy tzv. outdoor, indoor, instore, out-of-home TV a kinoreklama dohromady - zůstala prakticky na svém, meziročně klesla o 1 %.