Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Monster svěřil svou online reklamu Kofeinu

Pracovní portál Monster.cz nově pověřil správou svých kampaní PPC v rámci Google AdWords a Seznam Sklik a také real-time biddingem (RTB) agenturu Kofein Roberta Štípka (drží 80 %) a Ondřeje Sovy (20 %). Dosud se o ně starala agentura Sun Marketing. Od spolupráce s novou agenturou si firma Monster Career CZ slibuje především jasné vymezení se vůči konkurenci a oslovení nových návštěvníků. “Monster dlouhodobě cílí také na skupinu mileniálů, kteří v hojné míře přicházejí na pracovní trh, a k jejichž oslovení je potřeba inovativnější přístup. Tomuto přístupu rovněž napomáhá řada nových služeb, které Monster nedávno spustil na českém trhu, jako například Social Job Ads, což je v podstatě reklama cílená na uživatele sociálních sítí Facebook, Twitter a Instagram,” uvedla Martina Ettelová, marketingová manažerka Monsteru.

Monster.cz spustil začátkem letoška marketingovou kampaň vlastní produkce, jejíž ústřední postavou je chlupatá fialová příšera Monster. Ta má symbolizovat vlastnosti, které jsou při hledání práce zásadní – sílu, houževnatost, odolnost, spolehlivost.