Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Moravský peněžní ústav rebranduje s Ogilvy na Trinity Bank

Pobočka Trinity Bank na Senovážném náměstí v Praze

Pobočka Trinity Bank na Senovážném náměstí v Praze

Spořitelní družstvo Moravský peněžní ústav se transformuje v banku, ponese nový název Trinity Bank. „Klíčovou ambicí je nabídnout kvalitu privátního bankovnictví i retailovým klientům a zajistit jim vysoký standard pobočkové sítě,“ uvedl dnes finanční ústav v čele se svým zakladatelem a největším, 10% vlastníkem Radomírem Lapčíkem.

Trinity Bank funguje s novým názvem od 20. února, s bankovní licencí už od začátku ledna. Aktuálně má přes 10.000 klientů. Privátní bankovnictví má sloužit pro klienty s aktivy od 1 milionu Kč. Pobočky má nyní tři - v domovském Zlíně, v Praze a v Brně. Do roku 2020 jich plánuje mít celkem šest. Přidat by se měly Ostrava, Plzeň a pak Hradec Králové, nebo Pardubice. Pro své zaměstnance banka připravuje jako benefit čtyřdenní pracovní týden.

Na definici nové identity a positioningu včetně vymezení nové firemní mise, vize a hodnot spolupracovala banka s komunikační agenturou OgilvyAgentura přitom uplynulých šest let pracovala pro Air Bank, novou banku ze skupiny PPF. Vymyslela pro ni účinný koncept s dvěma bankéři. Před pár lety zároveň pracovala pro Komerční banku

„Myslím, že se nám podařilo s klientem identifikovat klíčovou kulturní tenzi ve společnosti, kde banky upřednostňují spíš krátkodobé cíle a výsledky a dochází zároveň k odosobnění vztahů mezi klienty a bankou. A právě na tom jsme postavili dlouhodobý positioning pro novou banku,“ uvádí Ondřej Obluk, šéf Ogilvy. „Vše graduje v rámci zahajovací kampaně, kde za tím stojí osobně zakladatel banky,“ doplnil.

Nový positioning staví Trinity Bank právě proti krátkodobým cílům a odosobnění. „Kde ostatní vidí čísla, my vidíme klienta,“ shrnul podstatu snahy o odlišení se Marcel Schmidt, ředitel marketingu Trinity Bank.

Marcel Schmidt

Ředitelem marketingu banky je Marcel Schmidt

Ředitelkou komunikace je Eva Čerešňáková

Ředitelkou komunikace je Eva Čerešňáková

Zahajovací kampaň poběží zhruba tři měsíce, do začátku léta. Má dvě části - imageovou a produktovou. Imageová akcentuje zaměření banky na tradiční hodnoty. Produktová propaguje spořicí účet s ročním úrokem 1,18 % s claimem Tradičně bez omezení. Jak Schmidt řekl Médiáři, investice do zahajovací kampaně činí 10 až 15 milionů Kč. Primární cílem imageové části je vybudovat znalost značky v konzervativním proudu klientů od 40 let výš, cílem produktové části je nabrat 1.000 klientů měsíčně. Banka pro zahajovací kampaň použije rádio, tisk a online včetně videoreklamy. Televizi nepoužije.

Imageová část kampaně Trinity Bank zdůrazňuje tradiční hodnoty

Imageová část kampaně Trinity Bank zdůrazňuje tradiční hodnoty

Produktová část kampaně Trinity Bank propaguje spořicí účet

Produktová část kampaně Trinity Bank propaguje spořicí účet

Nový účet u Trinity Bank lze založit přes internet, banka k tomu i nabádá, poboček je málo na to, aby to zvládaly. Ústav nabízí internetové bankovnictví, ne ale zatím mobilní aplikaci. Podobně s bezkontaktními platbami Apple Pay, které momentálně zavádí řada konkurentů, počítá až příští rok.

Moravský peněžní ústav vznikl ve Zlíně v roce 1996. Jeho celková bilanční suma dnes činí 9,55 miliardy Kč, během tří let se chce dostat na 30 miliard. Novým celkovým mottem banky je Chráníme váš úspěch, respektive Guide Your Success, poněvadž - jak řekl Lapčík - ambice jsou globální, a to minimálně na dalších 20 let.