
Jeden z počinů vznikajícího papírového speciálu Motejlek.art, ve světlém trikotu Petr Skočdopole
Web Motejlek.com zaměřený na ekonomickou publicistiku rozšiřuje aktivity, namísto plánovaného rozšíření o anglicky psanou sekci ale chystá první tištěný produkt, s pracovní značkou Motejlek.art.
„Prozatím jsme po zkušebním provozu neobnovili anglickou verzi webu, protože to zatím nemá ekonomiku. Tu naopak vidíme, možná trochu paradoxně, v expanzi na papír. Máme nějaké vydavatelské plány, prvním lakmusovým papírkem, podle něhož si otestujeme, jak trh reaguje, je projekt Motejlek.art,“ sdělil Médiáři Motejlkův kolega Petr Skočdopole.
„Připravíme 148stránkovou luxusně vyvedenou publikaci 101 nejlepších česko-slovenských aktů, hvězdným hostem bude fotograf Tono Stano. S ním v ní bude velký rozhovor a také odprezentujeme jeho nové fotografie,“ přiblížil. Další snímky autoři publikace sbírají na 101aktu.cz.
Speciál má stát 123 Kč a vyjít v nákladu 25 tisíc kusů, zhruba v půli května. Distribuce má probíhat standardně v běžné síti trafik a k tomu v některých knihkupectvích.
Soubor aktů má být výsledkem spolupráce webu Fotopátračka.cz Lubora Koníčka a Hynka Dvořáka a nově založené produkční firmy 101 media, kterou rovnými třetinami vlastní právě Fotopátračka.cz, Květoslav Vršovský a zmíněný Skočdopole.
„Projekt navazuje na úspěšný fotografický speciál Instinktu, který jsem s Fotopátračkou vyrobil v roce 2010 ještě jako jeho šéfredaktor. Prodal se tehdy téměř bez remitendy,“ chválí se Skočdopole.

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička

TV Nova uvede komediální krimi Policie Hvar. Jedna rodina půjde dvakrát týdně

Nový den na CNN Prima News moderují Daniela Habešová a Marek Kafka

Petra Fundová: Burda přidá nový web s recepty z BBC Good Food
